در حال اجرای درخواست ...

بلاگ

نکاتی درباره کفش چرم تبریز

نکاتی درباره کفش چرم تبریز

 

همان طور که در مطالب گذشته به اهمیت انتخاب کفش مناسب پرداختیم، کفش چرم تبریز یکی از بهترین مواردی بود که به بررسی آن پرداختیم و با آن آشنا شدیم. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی راهکارهای موثر برای مراقبت از کفش چرم مجلسی و کفش چرم زنانه تبریز بپردازیم تا علاوه بر افزایش طول عمر آن شما را با نکات مهمی در این مورد آشنا کنیم. بنابراین اگر شما نیز از کفش چرم تبریز استفاده می‌کنید پیشنهاد می‌کنیم تا با ادامه این مطلب ما را همراهی نمایید زیرا نکات بسیار مهم و پرکاربردی در این مطلب ارایه خواهیم نمود.

 

مراقبت از کفش چرم

مطلب ما را همراهی نمایید زیرا نکات بسیار مهم و پرکاربردی در این مطلب ارایه خواهیم نمود. شما نیز شاید این را شنیده باشد که طول عمر کفش‌ چرم تبریز نسبت به بقیه کفش‌ها بیشتر است اما قبل از این که بخواهید این کفش را بخرید باید مطلبی راجب این کفش‌ها را باید فرا بگیریم تا راحت‌تر بتوانیم از این کفش‌ها استفاده کنیم تا هم طول عمر زیادی داشته باشد و هم همیشه مثل روز اول ظاهری زیبا و شیک داشته باشد.

کفش چرم مجلسی تبریز نسبت به بقیه کفش‌ها قیمت بالاتری دارد پس باید این انتظار را داشت که این کفش‌ها طول عمر بیشتری نیز داشته باشند ولی فرامش نکنید که این طول عمر نیازمند یک سری موارد است که باید آن را رعایت کنید. اگر این موارد رعایت نشود، طول عمر آن کمتر از یک سال خواهد بود بنابراین باید در محیط مناسب نگهداری شود و با روش اصولی و ابزار مناسب کفش چرم تبریز را تمیز کرد.

تمیز کردن کفش  چرم مردانه

برای تمیز کردن این کفش‌ها ابتدا باید با یک دستمال نرم گرد و خاک و یا لکه‌های روی کفش را از بین برد و سپس باید آن را واکس کرد و برای چند ساعت باید کفش استراحت نموده و از آن استفاده نشود. سپس باید از نرم کنده کفش استفاده نمود تا کاملا جذب کفش شود. بنابراین باید یک کیف تهیه کنید و در آن یک واکس، نرم کننده کفش، برس واکس و برس نرم کننده قرار دهید تا برای تمیز کردن کفش از این موارد استفاده کنید. هر کدام از برس‌ها دارای ویژگی مخصوصی است که برای کار آن در نظر گرفته شده است بنابراین از برس مخصوص برای کار مورد نظر استفاده نمایید.

اکنون که با روش نظافت کفش چرم زنانه و مجلسی تبریز آشنا شدیم، در این قسمت قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که نباید این کارها را انجام داد تا با رعایت این موارد طول عمر کفش چرم مجلسی و زنانه تبریز را افزایش داد. اولین مورد این است که این کفش‌ها نیاز به اکسیژن دارند بنابراین آن‌ها را نباید در کیسه پلاستیکی قرار داد زیرا در این صورت اکسیژن به کفش نمی‌رسد و طول عمر کفش کاهش می‌یابد. کفش چرم تبریز برای استفاده روزمره و روزانه مناسب نیست بنابراین برای استفاده روزمره بهتر است از کفش با جنس متفاوتی استفاده شود ولی اگر دوست دارید از این کفش برای روزمرگی استفاده کنید باید هر شب آن را واکس بزنید و بعد چند ساعت از نرم کننده کفش استفاده کنید در غیر این صورت کفش شما کمتر از یک سال دوام خواهد آورد.

نگهداری از کفش چرم

بیشتر بخوانید:اندازه گیری دقیق سایز پا 

شاید شما نیز شنیده باشید که برای جا باز کردن کفش باید آن را زیر نور آفتاب بگذارید یا با اسفاده از یک سشوار گرم موجبات این امر را فراهم نمایید ولی برای کفش چرم تبریزاین مورد هرگز نباید انجام شود زیرا باعث می‌شود رنگ کفش عوض شده و حتی از شکل و حالت اولیه خارج شود و وضعیت ظاهری آن نامناسب دیده شود. اگر نکاتی را که به بررسی آن پرداختیم، رعایت شود و در کنار آن جنس کفش چرم تبریز مجلسی مناسب باشد و دارای دوخت خوبی باشد در این صورت شما می‌توانید با خیال راحت این کفش را برای چندین سال استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های برجسته و بارز این کفش‌ها گردش جریان هوا در آن است که باعث می‌شود جریان هوا به پا رسیده و از تعریق و بوی بد آن جلوگیری شود. در کنار این موارد این کفش‌ها بسیار شیک بوده و دارای ظاهر برجسته هستند و پا در آن بسیار راحت است. اگر شما نیز طرفدار محیط زیست هستید باید این نکته را به شما گوشزد کنیم که این کفش‌ها قابل تجزیه هستند و هیچ آسیبی به محیط زیست نمی‌رسانند.

نکات نگهداری برای کفش چرم

اکنون در این قسمت قصد داریم به بررسی روش تشخیص کفش چرم تبریز اصل بپردازیم و با روش‌های آن آشنا شویم. این کفش‌ها به 3 دسته چرم سبک، نیمه سنگین و سنگین تقسیم بندی می‌شوند که در صنعت کفش بیشتر از چرم سنگین استفاده می‌شود یکی از راه‌های مطمن بودن از اصل بودن چرم تبریزاستفاده از برندهای معتبر و نامی است که باعث می‌شود بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از دیگر روش‌های تشخیص کفش چرم تبریز که شاید قدری خنده‌دار به نظر برسد، بو کردن کفش است زیرا کسی که بوی چرم اصل را می‌شناسد به راحتی می‌تواند تشخیص دهد که چرم استفاده شده در کفش چرم زنانه تبریزاصل بوده یا خیر.در کنار این موارد از بافت کفش چرم تبریز نیز می‌توان پی برد که کفش مجلسی چرم اصل بوده یا خیر. بافت چرم طبیعی ممکن است درشت یا ریز باشد و هچنین امکان دارد بافت آن‌ها نامنظم باشد بنابراین اگر کفشی را دیدید که یک طرح یک دست و مرتب دارد مطمن باشید که جنس آن از چرم صنوعی است چون چرم طبیعی بافت منظمی ندارد. هچنین چرم مصنوعی جنس نرمی دارند. از دیگر روش‌هایی که می‌توان چرم طبعی را تشخیص داد آن است که باید دست را روی آن کشید اگر رد دست برای مدتی روی کفش باقی ماند چرم طبیعی بوده در غیر این صورت در صورتی ک سریع به حالت اولیه برگشت، چرم مصنوعی است.

اگر کفش چرم تبریز را روی سطوح سیمانی قرار دهید، به مرور زمان سیمان رطوبت چرم را گرفته و باعث می‌شود تا چرم خشک شده و در نتیجه ترک بخورد. همچنین کفش چرم مجلسی تبریز را نباید در مقابل آهن قرار داد زیرا باعث می‌شود لک روی کفش بیوفتد و به مرور بافت کفش آسیب ببیند.

 

ما در این مطلب به بررسی موارد مهم و ضروری در خصوص کفش چرم تبریز اعم از زنانه، مردانه و مجلسی پرداخته و شما را با نکات بسیار کاربردی آشنا کردیم تا با دید جامع‌تری نسبت به خرید و نگهداری کفش چرم تبریزاقدام نمایید.