در حال اجرای درخواست ...

بلاگ

کفش های مورد نیاز هر خانمی که باید در زندگی تجربه کند

کفش های مورد نیاز هر خانمی که باید در زندگی تجربه کند

 

کفش یکی از موارد مهمی است که در استایل هر فرد تاثیرگذار بوده و معمولا بیشتر افراد وسواس خاصی در انتخاب آن دارند. ما قبلا در مطلبی در مورد اهمیت انخاب کفش مناسب و شیوه‌های آن نکاتی را بررسی کردیم و با آن آشنا شدیم و اهمیت انتخاب کفش مناسب را فرا گرفتیم. اکنون در این مطلب قصد داریم به بررسی بهترین و مناسب‌ترین کفش هایی که هر خانمی باید در زندگی تجربه کند بپردازیم. با توجه به اهمیت کفش در استایل همه ما معمولا بیش از یک کفش داریم. برای بررسی این موضوع انواع کفش‌ها اعم از کفش اسپرت دخترانه، کفش مجلسی زنانه، کفش کالج زنانه و موارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

کفش هایی که هر زنی باید تجربه کند

کفش پاشنه بلند

یکی از کفش‌هایی که مورد توجه بیشتر زنان واقع می‌شود کفش‌های پاشنه بلند و نازک است که طرفداران خاص خود را دارا است. این کفش‌ها بیشتر در مجالس مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین علت در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی طراحی، تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند. این کفش‌ها به دو صورت جلو باز و جلو بسته تولید می‌شوند. البته در مواردی این کفش برای استایل‌های رسمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد که غالبا از انواع جلو بسته آن برای این استایل انتخاب می‌شود. همچنین کفش‌های جلو بار غالبا بدون جوراب مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

از دیگر مواردی که استفاده فراوانی دارد کفش پاشنه بلند معمولی است که برای همه سلیقه‌ها و استایل‌ها اعم از رسمی، مجلسی و حتی استایل زمستانی مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌توان آن را با انواع لباس‌های کوتاه، بلند، چرم و خز ست نمود. اگر از طرفداران کفش پاشنه بلند هستید باید این نکته را در نظر بگیرید که این کفش با پاشنه نازک می‌تواند باعث به وجود آمدن کمر درد شود بنابراین اگر این مورد شما را اذیت می‌کند می‌توانید از کفش‌هایی با پاشنه مربعی یا مستطیلی استفاده کنید که به علت پهنا پاشنه می‌تواند میزان فشار وارد شده بر کمر را به شدت کاهش دهد. این کفش‌ها معمولا پاشنه کوتاه‌تری نسبت به کفش پاشنه بلند نازک دارا هستند.

 کفش صندل

مورد دیگری که استفاده زیادی بین بانوان دارد، استفاده از صندل است که در فصول گرم به خصوص تابستان بسیار مورد توجه واقع می‌شود. صندل معمولا به راحتی با هر لباسی ست می‌شود و طرح و رنگ‌های جذابی تولید و عرصه می‌شوند. توصیه ما این است که اگر قد کوتاهی دارید در این صورت از صندل با طرح‌های روشن استفاده کنید و این نکته را به خاطر بسپارید که اگر بدون بند دور ساق باشد گزینه بهتری برای شما خواهد بود.

کفش صندل زنانه

 

بوت و چکمه

این نوع کفش بهترین و ایده‌آل‌ترین گزینه ممکن برای فصول سرد و زمستان است. بوت‌ها معمولا دارای ساق کوتاه و چکمه دارای ساق بلندتری است. این کفش‌‌ها معمولا دارای خز بوده و در انواع طرح و رنگ تولید می‌شوند و ساختار و جنس آن به گونه‌ای است که پا را گرم نگه می‌دارد. وجود رنگ و طرح گوناگون باعث می‌شود تا این کفش‌ها به راحتی با هر لباسی ست شوند که معمولا رنگ‌های مشکی و قهوه‌ای آن پرطرفدار هستند.

کفش بوت زنانه

کتانی

بدون شک شاید یکی از پرطرفدارترین کفش‌هایی است که هر فرد با هر سلیقه و استایلی از آن استفاده می‌کند. کفش کتانی در گذشته‌ای نه چندان دور فقط برای ورزش استفاده می‌شد ولی امروزه برای هر موردی با هر استایلی اعم از مجلسی، غیر مجلسی، اداری و اسپرت کاربرد دارد. این کفش‌ها بسیار راحت بوده و در طرح و رنگ بسیار متنوعی تولید و عرضه می‌شوند و می‌توان گفت این کفش‌ها یکی از بهترین و مناسب‌ترین کفش هایی است که هر خانمی در زندگی تجربه استفاده از آن را دارد.

کالج زنانه

از دیگر کفش‌های محبوبی که بین خانم‌ها بسیار محبوب بوده کالج زنانه است. این کفش‌ها معمولا از جنس چرم تولید می‌شود. این کفش‌ها برای فصل بهار و تابستان مناسب بوده و طراحی آن به گونه‌ای است که بدون بند تولید می‌شوند و دارای پاشنه کوتاه و تختی هستند و به راحتی می‌توان این کفش را با هر تیپ و استایلی ست کرد.

اسپرت دخترانه

کفش اسپرت دخترانه یکی از راحت‌ترین کفش‌هایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری دارد و از آن برای هر مکانی استفاده می‌شود. کفش اسپرت دخترانه یکی از پر فروش‌ترین کفش‌هایی است که در سراسر دنیا مورد توجه است و در طرح و رنگ‌های بسیار گوناگونی تولید و روانه بازار مصرف می‌شود. این کفش‌ها دارای وزن کمی بوده و بسیار راحت هستند. همچنین دارای زیره نرم و انعطاف‌پذیری بوده و دوام خوبی دارند.


کفش زیبای زنانه

استیلتو

کفش استیلتو یکی از پرمصرف‌ترین کفش مجلسی بوده که مورد توجه بانوان است و در مجالس از آن استفاده می‌کنند. این کفش‌ها دارای پاشنه بلندی هستند که در سال 1953 در کشور ایتالیا طراحی و ساخته شد. پاشنه این کفش‌ها بسیار نازک است. کاربرد این کفش‌ها بیشتر برای مجالس بوده و استفاده از آن در روزمرگی به علت وجود پاشنه بلند و نازک که کمر را تحت فشار قرار می‌دهد مرسوم نیست.

پامپ کلاسیک

یکی از کفش‌هایی که همواره مورد توجه بوده پامپ کلاسیک است که با وجود این همه تنوع در دنیای کفش، همچنان مورد استفاده قرار می‌گیرد و طرفداران بسیاری دارد. این کفش‌ها نیز جزو کفش‌های پاشنه بلند محسوب می‌شوند و پاشنه آن نسبت به استیلتو پهن‌تر بوده، در نتیجه موجب می‌شود تا کنترل بیشتری در راه رفتن داشته باشید و فشار کمتری به کمر وارد شود.

کفش های مورد علاقه  زنان

ما در این مطلب به بررسی انواع کفش‌ها اعم از کفش اسپرت دخترانه، کفش مجلسی زنانه، کفش کالج زنانه و موارد دیگری پرداختیم که معمولا مورد توجه خانم‌ها بوده و از محبوب‌ترین انتخاب‌های آن‌ها تلقی می‌شود. در کنار این مورد به بررسی ویژگی‌های هر یک از این کفش‌ها پرداختیم تا شما را با بهترین و مناسب‌ترین کفش هایی که هر خانمی باید در زندگی تجربه کند، آشنا نموده تا با دید وسیع‌تری آن‌ها را شناخته و نسبت به انتخاب کفش مناسب اقدام نمایید.